Franczyza inne, niż inne!
Marzysz o własnym biznesie, ale nie masz pomysłu, czasu, ogromnych środków finansowych, a może odwagi (niepotrzebne skreślić), by stworzyć coś całkiem od nowa? Zrobiliśmy to za Ciebie :) Skorzystaj z naszego doświadczenia i otwórz Pachnący Punkt na mapie swojego miasta!
Od 22 lat prowadzimy sieć sklepów Mydlarnia u Franciszka. Pierwszy powstał w Katowicach, kolejne w Krakowie. Niedługo potem pojawił się pierwszy franczyzowy punkt w Warszawie. Jesteśmy znani od morza do Tatr. Swoje pachnące produkty oferujemy w Kołobrzegu, Szczecinie, Warszawie, Ostródzie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, w Zakopanem i w kilkudziesięciu innych lokalizacjach.
Nasi Franczyzobiorcy współpracują z nami od kilkunastu lat, razem z nami przechodzą zmiany i dostosowują się do potrzeb klientów i rynku. 20 lat temu Mydlarnie u Franciszka były uroczymi sklepami za koronkową firanką, z tapetą w francuskie różyczki. Po 16 latach działalności zmieniły swoje oblicze – tradycyjny wystrój rodem z prowansalskiego dworku ustępuje na korzyść przejrzystego, nowoczesnego i eleganckiego wnętrza. Nowe logo, wyjątkowa tapeta z wzorem fioletowej wisterii, szklane klosze lamp w kształcie bąbelków mydlanych i stylowa kamienna umywalka to znaki rozpoznawcze nowego konceptu.
Przejrzysty model franczyzowy
Mydlarnia u Franciszka to nie tylko franczyza, to przede wszystkim partnerska współpraca. Franczyzobiorca otrzymuje kompletny, autorski, skuteczny i sprawdzony (!) pomysł na biznes, poparty naszym wieloletnim doświadczeniem. W Mydlarniach u Franciszka dostępne są wyłącznie kosmetyki marki Lorient, które (poza kosmetykami z końca świata :) sami produkujemy. To gwarantuje jakość, pełną kontrolę dostępności towarów, nieprzerwany łańcuch dostaw.
Nie pobieramy prowizji od obrotu. Po stronie franczyzodawcy: projekt wyposażenia lokalu, reklama na rynku lokalnym, szkolenia franczyzobiorcy i pracowników.
Wsparcie na każdym etapie inwestycji.
- Pełna pomoc w uruchomieniu punktu – projekt, szyld, wskazanie solidnych wykonawców.
- Kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy i jego pracowników, szkolenia produktowe, etapy sprzedaży, techniki sprzedaży.
- Stale ceny na terenie całego kraju, szybka wysyłka z magazynu centralnego.
- Dostęp do autorskiego systemu realizacji zamówień.
- Wsparcie marketingowe – franczyzodawca zatrudnia zespół kreatywny: grafików, fotografa, copywritera. Każdy projekt jest autorski, kampania spójna, w pełni zgodna z filozofią marki.
- Wsparcie zespołu menadżerów franczyzodawcy w całym czasie trwania umowy: marketing, szkolenia, obsługa graficzna.
- Sprawdzona, autorska składanka muzyczna.
- Skuteczny, nowoczesny program lojalnościowy.
Franczyza dla KOBIET
90% naszych partnerów biznesowych to kobiety :) Nic w tym dziwnego, asortyment, klimat sklepu, oferta - są kobiece na wskroś. Jeśli zastanawiasz się nad zmianą w życiu, myślisz o ucieczce z korporacji, poszukujesz pomysłu na siebie po urlopie macierzyńskim, na emeryturze czy po prostu szukasz zajęcia, które przyniesie Ci przyjemność i satysfakcję - jesteśmy dla Ciebie.
Dobry produkt
Lorient to nasza, w 100% polska marka, która na całym świecie poszukuje wyjątkowych, naturalnych kosmetyków najwyższej jakości. Proponowana oferta cieszy się bardzo dużą popularnością wśród klientów, franczyzodawca poszerza asortyment o starannie wybrane produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Obecnie w ofercie znajduje się 250 produktów (kosmetyków i akcesoriów kąpielowych).
Jak otworzyć Mydlarnię u Franciszka?
Skontaktuj się z nami: napisz kilka zdań o sobie, o Twoich planach czy zainteresowaniach. Znajdź lokal (20-40m2) w galerii handlowej (lokal lub wyspa) lub w centrum miasta, na parterze, z witryną, w ciągu ruchu pieszych. Spotkaj się z nami, omówimy projekt wystroju i szczegóły umowy franczyzowej. W czasie, gdy Twój lokal nabiera kształtów, udaj się na szkolenie biznesowe do naszych specjalistów. Przygotuj się do otwarcia – w dniu otwarcia pomoże jeden z naszych managerów.
Brzmi dobrze? Dowiedz się więcej!
Ewelina Kyzioł ewelina@lorient.pl